דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רפלקסולוגיה בסיוע לטיפולי פוריות 

מאת    [ 10/11/2011 ]

מילים במאמר: 309   [ נצפה 3213 פעמים ]

רפלקסולוגיה וטיפולי פוריות

נשים המעוניינות להיכנס להריון, ונמצאות בתהליך של טיפולי הפריה, טיפולי פוריות, הזרעה תוך רחמית (IUI), הפריה חוץ גופית (IVF), טיפול הורמונלי, השראת ביוץ, וכיו"ב... עוברות לעיתים תהליך ארוך, מייגע ומתסכל. בין אם את עוברת את התהליך עם בן זוג ובין אם לבד מתרומת זרע, כדאי שתקבלי תמיכה מקצועית, אישית ואוהבת.

יכול להיות שאת נמצאת בתחילתו של תהליך ויכול להיות שכבר חודשים או שנים את מנסה להיכנס להריון. ייאוש ותיסכול עלולים לחלחל לתוכך פנימה, כאשר כולך סובבת סביב טיפולי פוריות וכניסה להריון. טיפול רפלקסולוגיה מסייע ותומך בתהליך קליטת ההיריון.

את יכולה לתת לעצמך טיפול תומך, מחזק ומרגיע. לאפשר לגופך הרפיה מכל הלחץ והמתח, לאפשר לשחלות לייצר את הזקיקים, לביצית להשתחרר ולהתמזג עם הזרע, לרחם לקלוט את ההפריה בין זרע לביצית, ולהשתרש ברחם. אפשר לעזור לתהליך ההפריה לקרות.

כיצד טיפול רפלקסולוגיה מסייע לתהליך ההפריה?

טיפול רפלקסולוגיה נותן מענה מקצועי והולם, במקביל לטיפולי הפריה. טיפול רפלקולוגיה תומך בטיפולי הפריה ופוריות, טיפול רפלקסולוגיה מסייע לבלוטות הורמונליות להפריש מינון מדויק ונחוץ לקליטת הריון. טיפול רפלקסולוגיה מאזן את מערכת הרבייה, מנקה אותה מפסולת ומרעלנים, ומאפשר לשחלות, לחצוצרות ולרחם לעשות את פעולתן בקליטת הריון. רפלקסולוגיה מסייעת לצמצם את תופעות הלוואי של טיפולי ההפריה, ומגדילה את שיעור ההצלחה של טיפולי הפריה.

אינך צריכה להרגיש נפוחה מהורמונים, כדורים וזריקות, אינך צריכה לסבול כאבי בטן, אינך צריכה לחיות בחרדות ופחדים. טיפול רפלקסולוגיה יסייע לך להתאזן, להתחזק, ולקיים את התהליך הנדרש לכניסה להריון. הטיפול תומך בתהליך הרפואי, ונעשה בהתאם לשלבים השונים של טיפולי ההפריה. טיפול רפלקסולוגיה יגרום לך להרגשה טובה, יחזק את גופך, ואת בריאותך.

טיפול רפלקסולוגיה תומך בטיפולי הפריה, בטיפולי פוריות ופריון, על שלביהם השונים, ובתרופות השונות המסייעות לתהליך. דוגמאות:

תרופות לגיוס זקיקים והשראת ביוץ: איקקלומין (Ikaclomin), גלוקופאג' או גלוקומין (Glucophage or Glucomin), גונל F) F Gonal), פיוריגון (puregon), מטרודין (metrodin), לווריס (luveris)...

תרופות לגרימת ביוץ: אוביטרל (ovitrelle), פרגניל (pregnyl), כוריגון (Chorigon)...

תרופות לתמיכה בהריון: אוטרוגסטן (Uterogestan), אנדומטרין (Endometrin), קרינון (Crinone), גסטון (Gestone), ביפאסטון (Biphastone), ועוד...

נעמה גבאי- דרך אור (הוד השרון) רפלקסולוגית, דולה, מדריכת הכנה ללידה, מנחת סדנאות: אבני מרפא (קריסטלים), רפלקסולוגיה. פרטים נוספים באתר: רפלקסולוגיה     רפלקסולוגיה בסיוע טיפולי פוריות     דולה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב